Palvelut

Provia syntyi, kun kaksi isännöintipalvelujen ammattilaista, Kiirava ja Isännöitsijäpalvelu yhdistyivät tammikuussa 2018. Palveluihimme kuuluvat kiinteistöjen kokonaisvaltainen hallinto, johtaminen ja kattavat taloushallinnonpalvelut. Isännöinnin ja taloushallinnon ammattilaiset vastaavat asiakkaidemme kokonaisvaltaisesta toiminnan suunnittelusta sekä taloudenhoito- ja laskentapalveluista.

Hallinto ja laillisuus & lupa-asiat

Hallinnon asianmukainen järjestäminen on perusta taloyhtiön asioiden tehokkaalle hoitamiselle. Työskentelemme aina tiimeinä, jolloin isännöitsijä ja taloyhtiön asioista huolehtiva kirjanpitäjä tai sihteeri varmistavat, että tarvittava tieto ja asiakirjat saadaan aina toimitettua nopeasti ja joustavasti. Me otamme homman haltuun, jotta asukkaat voivat keskittyä asumiseen.

Hoidamme luotettavasti ja täsmällisesti:
  • Yhtiökokoukset
  • Hallituksen kokoukset
  • Pöytäkirjat
  • Osakerekisterin ylläpidon
  • Muut hallintoon kuuluvat rutiinit

Taloushallinto

Taloyhtiön sujuva toiminta edellyttää taloushallinnon hoitamista luotettavasti ja yhdessä asetettujen tavoitteiden mukaisesti. Uusimpien laitteiden ja ohjelmistojen käyttö varmistavat sen, että ammattitaitoinen kirjanpitohenkilökuntamme saa tilinpäätökset tai lainaosuuslaskelmat nopeasti ja joustavasti suoraan omasta järjestelmästä.

Kaikki taloyhtiön taloushallinnon palvelut:
  • Kirjanpito
  • Vastike- ja vuokravalvonta
  • Lainaosuuslaskelmat
  • Laskutus
  • Palkanmaksu ym. vastaavat

Tekniset palvelut

Tekninen isännöinti ja kiinteistöjen elinkaaren hallinta ovat tärkeä osa toimintaamme ja ydinosaamistamme. Palvelemme taloyhtiöitä kunnossapito- ja korjaussuunnitelmien kilpailuttamisessa, tarkastuksissa ja korjaus- ja muutostöiden valvonnassa. Tarvittaessa tekninen isännöitsijä osallistuu hallituksen kokouksiin, suunnittelupalavereihin, työmaakokouksiin sekä yhtiökokoukseen.

Teknisen isännöinnin palvelut:
  • Korjaus- ja muutoshankkeiden suunnittelu
  • Korjaus- ja muutoshankkeiden kilpailuttaminen
  • Korjaustöiden tarkastukset
  • Korjaustöiden valvonta
  • Kokouksiin osallistuminen
  • Projektien hallinnointi

Sähköiset palvelut

Sähköisten palveluidemme ansioista tiedonkulku asukkaiden, taloyhtiön hallituksen ja sidosryhmien välillä on helpompaa, kun Talointra.fi:n kautta kaikilla osapuolilla on pääsy yhteystietoihin ja lomakkeisiin. Palvelu räätälöidään kaikille taloyhtiölle yksilöllisesti, ja sen avulla asukas löytää vaivattomasti kaiken tarpeellisen tiedon yhdestä paikasta. Samalla se tehostaa tiedonkulkua ja helpottaa asiointia asumiseen sekä taloyhtiöön liittyvissä asioissa.

Sähköisten palveluiden kautta hoituvat:
  • Tärkeät yhteystiedot
  • Avainten tilauslomake
  • Isännöitsijätodistuksen tilauslomake
  • Vika- ja muutostyölomakkeet
  • Taloyhtiön viralliset dokumentit

Manageeraus

Manageeraussopimus räätälöidään aina asiakkaan tarpeiden mukaan. Sopimus voi koostua esimerkiksi kiinteistön taloushallinnosta, raportoinnista, isännöinnistä, vuokraus- ja myyntipalveluista, erilaisten sopimusten tekemisestä tai energiamanageerauksesta. Olennaisena osana manageeraukseen kuuluu ostopalveluiden hankinta. Tämä tarkoittaa erilaisten palvelun tuottajien kilpailuttamista, toimintaohjeiden laatimista sekä työn valvontaa. Esimerkkejä ostopalveluista kiinteistöille ovat kiinteistöhuolto, siivous, vartiointi tai laitehuollot.

Manageerausta sopimuksen mukaan:
  • Kiinteistön taloushallinto
  • Raportointi
  • Isännöinti
  • Vuokraus- ja myyntipalvelut
  • Sopimusten tekeminen ja kilpailuttaminen
  • Energiamanageeraus
  • Ostopalveluiden hankinta

Jätä tarjouspyyntö

Kerro millaisista palveluista kiinnostuit, niin palaamme tarjouksen kanssa.

Täytä lomake

Ota yhteyttä

Bulevardi 3

Palvelemme arkisin 9–16

(09) 4733 0200
Fredrikinkatu 47

Palvelemme arkisin 9–16

(09) 251 5530